PES 2013 Çalışmayı Durdurdu Hatası ve Çözümü

cözüm cok basit pes 13 exe ye gelin yani oyunu baslatmak icin tikladigimiz dosyaya, sag tik yapin grafik islemciyle calistir deyin, olay bu kadar.


veya


skidrowun sorununu araştırdım ve sanırım buldum. bak şimdi. denetim masasına giriyorsun. sistem ve güvenliğe gir. windows güvenlik duvarına gir. ordan soldaki menüde gelişmiş ayarlara tıkla. acılan sayfada giden kuralları görüceksin. ona tıkla. bir liste acılacak. bu sefer sağ taraftan yeni kural sekmesi var. ona tıkla. bir pencere acılacak. program işaretli olucak. ileri diyosun. daha sonra programın yolu diye bir şey cıkcak. gözattan program files konami pes 2013.exe yi seç. ( program filestaki pesi seç ama masaüstündeki degil.) seçtikten sonra ileri de gene. çıkan pencerede bağlantıyı engelle seçeneğine tıkla ve ileri de. çıkan sayfdaki tüm kutucukların işaretli olduğuna emin ol değilse hepsini işaretle ve ileri de. ad kısmına istediğin bi adı ver ( ben pes 13 yazdım). son de. ve oyuna gir. bendede aynı sorun vardı taktik ekranına falan gelince , libertatorese girince falan atıyordu. bunu yapınca düzeldi. umarım sendede düzelir. bi sorun olursa yazarsın yardımcı olmaya çalışırım. ( not: araştırdığım bir siteden buldum bunu kendim yapmadım )




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top