YAMA ÖZELLİKLERİ

-Spor Toto Süper Lig ve Ptt 1.Lig 
-Spor Toto Süper Lig ve Ptt 1.Lig Takımlarının Formaları,Oyuncu Güçleri,En Yeni Transferleri,Stadyumları,Oyuncu Faceleri
-Yeni Mod Seçici Özelliği
-Mod Seçici İçin 3 Yama
---Ana Lig Gerçek Sponsorları
---Gri Siyah Menü İkonları
---Trt 1 Hd Skor Tabelası
-Afrika,Amerika,Asya,Klasik ve Avrupa'daki Milli Takımlarının Formaları
-Türk Reklam Panoları











Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması Kurulum Videosu







Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması 

İndiremeyenler İçin Fotograf Anlatımı

1.ADIM


2.ADIM


3.ADIM


4.ADIM


İNDİREMİYENLERE YARDIMCI OLDUYSAM

NE MUTLU BANA DAHA ÇOK PAYLAŞIMLAR

YAPICAM BİZİ ÖNERİRSENİZ SEVİNİRİZ
                                                              turkceindircen@outlook.com

facebook.com/hileindirr

turkceindircen.blogspot.com








0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top